Розуменко А. О. Фахове спрямування математичних дисциплін при підготовці майбутніх учителів математики / А. О. Розуменко, А. М. Розуменко // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - № 2. - С. 134-141. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розглянуто проблему реалізації фахового спрямування математичних дисциплін як одного зі шляхів покращання якості підготовки майбутнього вчителя математики. Використано такі методи дослідження: порівняльний аналіз теоретичних положень, розкритих у науковій і навчально-методичній літературі; спостереження за навчально-виховним процесом підготовки майбутніх учителів математики; бесіди зі студентами та випускниками математичних спеціальностей педагогічних закладів освіти; узагальнення власного педагогічного досвіду з викладання математичних дисциплін. Уточнено зміст поняття "фахова підготовка майбутнього вчителя", визначено основні функції такої підготовки (соціально-гуманітарну, психолого-педагогічну, фахову, особистісно-орієнтовану, практичну). Проаналізовано результати досліджень та узагальнено власний досвід щодо реалізації фахового спрямування фундаментальних математичних дисциплін у процесі підготовки майбутніх учителів математики. Зроблено висновок про можливість спеціальної організації навчальної діяльності студентів у ході лекційних і практичних занять з різних математичних курсів, яка спрямована на професійну підготовку майбутніх фахівців. Запропоновано фрагменти занять з різних математичних дисциплін (теорія ймовірностей і математична статистика, філософські проблеми математики, історія математики) з методичними рекомендаціями щодо цілеспрямованої фахової підготовки майбутніх учителів математики. Спеціальна організація навчальної діяльності студентів у процесі вивчення математичних дисциплін, спрямована на фахову підготовку майбутніх учителів математики, передбачає виконання таких методичних рекомендацій: виділення тем, що мають безпосередній зв'язок із змістом шкільного курсу математики; обговорення в ході лекційних і практичних занять питань загальної методики навчання математики та методики навчання окремих тем шкільного курсу математики; формулювання індивідуальних завдань фахового спрямування для самостійного виконання студентами. Реалізація фахового спрямування математичних дисциплін є необхідною умовою покращання якості підготовки майбутніх учителів математики. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|