РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000748320<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Fomin O. 
Defining patterns in the longitudinal load on a train equipped with the new conceptual couplers / O. Fomin, A. Lovska, O. Kovtun, V. Nerubatskyi // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2020. - № 2/7. - С. 33-40. - Бібліогр.: 32 назв. - англ.

Проведено дослідження поздовжньо-динамічної навантаженості залізничного складу за встановленого руху по колії однорідного профілю. Визначено значення поздовжнього навантаження, яке діє на залізничний склад. У цьому випадку розрахунки проведено для поїзда, що складається з 40 однотипних напіввагонів. Величина поздовжнього навантаження у цьому випадку прийнята рівною 1,2 МН. Важливо зазначити, що у разі збільшення швидкості руху, а також ваги поїзда, значення поздовжнього навантаження може перевищувати зазначену величину. Це сприяє додатковій навантаженості несучих конструкцій вагонів у складі поїзда і може стати причиною їх пошкоджень. Крім того, значні поздовжньо-динамічні навантаження сприяють порушенню стійкості руху вагонів у складі поїзда. З метою зменшення поздовжньо-динамічних зусиль у поїзді за експлуатаційних режимів, у тому числі під час гальмування, запропоновано використання замість типового автозчепного пристрою концепту упряжного пристрою (КУП). У цьому випадку гасіння кінетичної енергії удару відбувається за рахунок перетворення її у роботу сил в'язкого опору. Цей опір створюється за рахунок переміщення через дросельні отвори поршня в'язкої рідини за принципом роботи гідравлічного демпфера. Для обгрунтування використання КУП проведено розрахунок за методом визначення сили за зчіпним пристроєм шляхом уявного розділення поїзда на дві частини. З урахуванням коефіцієнта в'язкого опору, що створюється КУП прискорення, яке діє на залізничний склад, склало близько 0,8 м/с<^>2. Тобто використання КУП надає можливість знизити поздовжню навантаженість поїзда майже на 30 % у порівнянні з типовою схемою взаємодії локомотива з вагонами. Проведено розрахунок на міцність штоку КУП. Встановлено, що максимальні еквівалентні напруження не перевищують допустимі. Запропоновані заходи сприятимуть зменшенню динамічної навантаженості залізничного складу за експлуатаційних режимів навантаження. Також впровадження даного концепту сприятиме зменшенню пошкоджень одиниць залізничного складу в експлуатації.


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-015

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського