РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000747946<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Галаджун З. 
Видове різноманіття рекламного контенту каналів "1+1", "СТБ" та "Новий канал" у 2016 - 2019 рр. / З. Галаджун, М. Заяць // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2020. - Вип. 4. - С. 132-142. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

У нашому сьогоденні реклама щоденно набуває все більшого значення. Основним завданням реклами є не лише привертання уваги та зацікавлення потенційного клієнта, вона повинна спонукати споживача до того, аби він відчув необхідність мати конкретний товар, і в результаті придбав рекламовану продукцію - що і є основною, кінцевою метою телевізійної реклами. Реклама на телебаченні - один із найякісніших способів презентувати свій продукт. Саме за її допомогою люди найчастіше дізнаються про розпродаж чи акцію, відкриття нового магазину чи, наприклад, оновлення давно розрекламованого бренда. Окрім того, реклама на телебаченні має можливість прямого впливу на свою цільову аудиторію, бо за показником охоплення аудиторії у телебачення найвищі показники, а отже, воно є одним із найвпливовіших ЗМІ в Україні. Виокремлено основні види телевізійної реклами, представленої на найпопулярніших загальнонаціональних каналах нашої держави. Визначено методи, що найчастіше використовують під час виготовлення рекламного продукту для досягнення її мети. Проаналізовано рекламний контент каналів "1+1", "СТБ" і "Новий канал" за 2016 - 2019 рр. Виокремлено видове різноманіття рекламного контенту кожного медіа щорічно за 2016 - 2019 рр., виконано їх порівняльну характеристику. Крім того, вказано на найпопулярніші методи досягнення мети реклами на кожному з досліджуваних телеканалів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського