РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000747546<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мандич О. В. 
Формування політики товаророзподілу в інтегрованих структурах / О. В. Мандич, І. В. Науменко, І. А. Романюк // Актуал. проблеми інновац. економіки. - 2019. - № 4. - С. 83-87. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено актуальність вивчення маркетингової політики товаророзподілу для роботи інтегрованих структур в умовах ринкової економіки. Визначено, що роль і значення маркетингової політики товаророзподілу в інтегрованих структурах полягає в забезпеченні функціонування каналів розподілу, спрямоване на гарантування наявності товарів і послуг, що відповідають попиту покупців за асортиментом, якістю й ціною, а також високим рівнем якості обслуговування; вдосконаленні маркетингових зв'язків (як внутрішніх, так і зовнішніх), пропозиції створити ефективну інформаційно-управлінську систему регуляції ринку, що зменшить довжину й ширину каналів розподілу і забезпечить зменшення використання ресурсів як підприємств, так і країни в цілому. Обгрунтовано, що маркетингова політика товаророзподілу - основа бізнесу й серцевина будь-яких бізнес-проектів, планів і перспективних схем розвитку маркетингової діяльності. У зв'язку з цим розроблено схему, що представляє маркетингову політику товаророзподілу як інтегратора виробництва й ринку, визначено її роль і значення для різних функціональних рівнів управління: підприємницького, регіонального й національного. Визначено, що окрім економічного значення, маркетингова політика товаророзподілу в інтегрованих структурах має також і соціальне покликання, що сьогодні пов'язане не лише зі скороченням часу, зусиль і коштів споживачів на придбання потрібних і якісних товарів і послуг. Встановлено, що приймаючи рішення про канали розподілу, вітчизняний товаровиробник, у першу чергу, повинен враховувати ряд чинників, які впливають на вибір посередників, при цьому ефективність діяльності вітчизняного виробника залежить не тільки від правильного вибору систем розподілу, а й значною мірою від використання маркетингового підходу в управлінні сформованими каналами розподілу. Визначено, що маркетингове управління забезпечує вітчизняному виробникові ефективне планування різних видів діяльності, в тому числі і використання нових технологій в розподільній політиці, що дозволяє виходити на закордонні ринки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101404 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського