Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000745980<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Косар Н. С. Обгрунтування маркетингової політики Інтернет-комунікацій виробників кухонних меблів в Україні / Н. С. Косар, А. А. Чипак, Н. Є. Кузьо // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2019. - Вип. 4. - С. 34-44. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Одним із способів досягнення конкурентних переваг виробниками кухонних меблів на ринку України є активізація ними маркетингових комунікацій із використанням Інтернету. Виконане дослідження надало змогу встановити, що з цією метою їм доцільно використовувати SMS- та Viber-розсилку, розробити заходи щодо оптимізації веб-сайту. На підставі зібраної та проаналізованої первинної маркетингової інформації надано основні мотиви, на яких доцільно зосередити свою увагу вітчизняним виробникам кухонних меблів на прикладі ТОВ "ДІОЛІНІ". Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.165.155
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|