РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000744491<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Nesterenko K. 
Human factor in the quality improvement system of aircraft maintenance = Людський фактор у системі підвищення якості технічного обслуговування повітряних суден / K. Nesterenko, S. Rahulin, A. Sharabaiko // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2020. - Вип. 1. - С. 41-44. - Бібліогр.: 11 назв. - англ.

Вивчено людський фактор в системі підвищення показників якості технічного обслуговування, які призначені для оцінки повноти дотримання виконавцями обсягу і технології виконання робіт, передбачених завданнями на обслуговування. Мета статті - порівняння результатів роботи різних операторів і колективів з встановленими нормативами або між собою, для обурунтування заходів, спрямованих на підвищення якості, для оцінки ефективності цих заходів. Залежно від призначення показників якості та методики їх визначення розрізняють початкові оцінки якості, узагальнені показники якості і загальний рівень якості. Кожен вид оцінок якості технічного обслуговування має відповідні області застосування і порядок розрахунку. Напівмарковських процесів з кінцевим безліччю станів; узагальненого структурного методу; використання теорії ігор; побудови і аналізу причинно-наслідкових графів, дерев оцінки ситуацій. В зв'язку з неухильним ускладненням АТ, впровадженням нових технологій висуваються все нові вимоги до персоналу наземних служб, відбувається зростання ціни за відмову авіатехніки. Тому зниження частки відмов з вини обслуговуючого персоналу, обумовлених психологічними особливостями його діяльності, відноситься до числа пріоритетних завдань фахівців з безпеки польотів. Це свідчить про те, що вплив людського фактора на якість і ефективність технічного обслуговування повітряних суден недостатньо повно вивчено в світовій авіаційній науці. Висновки: в цілому проблема підвищення якості професійної діяльності операторів з технічного обслуговування є комплексною і дослідження повинні стосуватися всього аспекту факторів, що впливають на його показники.


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського