Fomichenko I. Internet marketing as a tool for the development of industrial enterprises in modern economic conditions = Інтернет-маркетинг як інструмент розвитку промислових підприємств в сучасних умовах господарювання / I. Fomichenko, S. Barkova // Екон. вісн. Донбасу. - 2019. - № 4. - С. 124-131. - Бібліогр.: 22 назв. - англ.Висвітлено значення та основну роль Інтернет-маркетингу у діяльності промислового підприємства. Визначено основні переваги, складові та сегменти Інтернет-маркетингу. Визначено, яким чином особливості діяльності на ринку промислових споживачів впливають на розробку стратегії Інтернет-маркетингу. Виявлено особливі аспекти стратегії Інтернет-маркетингу, які мають бути враховані підприємствами при її розробці. Досліджено ключові тенденції у середовищі промислових споживачів, сформовані під впливом розвитку та проникнення Інтернет-технологій у бізнес-середовище. Доведено, що при впровадженні індивідуальних заходів Інтернет-маркетингу спостерігається економія на маркетингових витратах підприємства. Запропоновано складові та інструменти Інтернетмаркетингу промислових підприємств України, які мають бути задіяні у стратегії Інтернет-маркетингу промислових підприємств та шляхи їх використання для підвищення ефективності діяльності підприємств: система автоматизації маркетингу, CRM-система, вебсайт, пошуковий маркетинг, онлайн-маркетплейси, контент-маркетинг. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|