Yatsko S. Development of strategies for reducing traction energy consumption by electric rolling stock = Розвиток стратегій зменшення споживання тягової енергії електричним рухомим складом / S. Yatsko, Y. Vashchenko, A. Sydorenko // Computational Problems of Electrical Eng.. - 2019. - 9, № 1. - С. 44-52. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.Розглянуто захід підвищення енергоефективності перебігу режиму тягового енергоспоживання під час роботи не автономного електричного рухомого складу обладнаним бортовим накопичувачем енергії. Ідея полягає у використанні бортового накопичувача енергії електричного гальмування як додаткового джерела живлення тягового електроприводу в процесі розгону транспортного засобу та в узгодженні його роботи з системою енергопостачання. Це надає змогу не тільки забезпечити незалежність процесів електроспоживання і відновлення кінетичної енергії тяговим рухомим складом, але й знизити втрати в елементах систем тягового та зовнішнього електропостачання. Для підтвердження ефективності запропонованого заходу проведено імітаційне моделювання роботи поїзду метро з асинхронним тяговим електроприводом у поєднанні з запропонованою системою. Отримані результати, у конкретному випадку, продемонстрували скорочення втрат енергії в елементах системи тягового електропостачання під час розгону електропоїзда на 45 % у порівнянні з втратами у разі використання штатної системи тягового електроприводу. Акцентовано увагу на факторах, та їх характері, які суттєво впливають на протікання режимів тяги та електричного гальмування. Індекс рубрикатора НБУВ: О217.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж43601 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|