Михайліченко Г. І. Оцінювання інноваційного розвитку туристичних підприємств / Г. І. Михайліченко, В. Г. Жученко // Бізнес Інформ. - 2019. - № 11. - С. 117-122. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Досліджено інструментарій та параметри оцінювання результативності інноваційної діяльності, зростання компетентності туристичних підприємств, підвищення конкурентоспроможності підприємств-новаторів міжнародного туроперейтингу. Обгрунтовано систему мультиплікаторів туризму, в якій особливе місце займають: мультиплікатор інновацій, що представляє собою приріст доходів в економіці туризму, який може статися в результаті реалізації нового продукту, зміни технології обслуговування, маркетингових, процесних, сервісних, організаційних чи інших інновацій; та мультиплікатор стійкого зростання компанії - як показник оцінки ділової репутації туристичної компанії в рамках загальної корпоративної стратегії, ринкової частки та участі в розподілі/перерозподілі туристичних потоків. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.10-55
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|