Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000740157<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Vakulenko I. A. Reason of destruction side frame of the trolley = Про причини руйнування бічної рами візка вагона / I. A. Vakulenko, L. I. Vakulenko, S. V. Proydak // Металознавство та оброб. металів. - 2019. - № 4. - С. 21-25. - Бібліогр.: 7 назв. - англ.За допомогою методів металографічного та фрактографічного аналізу досліджено вплив якості литого металу на причини руйнування візка залізничного вагону за умов експлуатації високих динамічних і циклічних навантажень. В результаті дослідження поверхні руйнування бокової рами візка вантажного вагона зі сталі 20ГЛ виявлено елементи, що вказують на одночасну присутність втомного і статичного руйнування. Осередком зародження тріщини втоми був поверхневий дефект ливарного походження типу засору. В окремих елементах бокової рами виявлено об'єми з зосередженим розташуванням газових порожнин і неметатевих включень різної природи походження. В результаті просування тріщини втоми відбувалося безперервне зниження конструктивної міцності бокової рами, а зустріч її з об'ємами металу з підвищеною концентрацією газових порожнин і неметалевих включень прискорила перехід у фазу статичного руйнування. Підвищення експлуатаційної надійності бокової рами можливе за рахунок вдосконалення ливарної технології її виготовлення та внесення змін у нормативну документацію щодо обмеження вмісту неметалевих включень і пор у металі. Індекс рубрикатора НБУВ: К222.234.710.622 + О24-046.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14768 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|