Truba H. M. Neurophysiology and neurolinguistics background of the studying Ukrainian as foreign language = Нейрофізіологія та нейролінгвістика як підгрунтя вивчення української мови як іноземної / H. M. Truba // Мова: наук.-теорет. часоп. із мовознавства. - 2019. - № 32. - С. 88-92. - Бібліогр.: 7 назв. - англ.Після прийняття нового (2019) закону про мову вивчення української мови як іноземної - це не лише питання бажання чи смаку, але й необхідність для отримання громадянства. Таким чином, це ставить перед викладачами нові виклики. Мета статті - показати взаємозв'язок нейрофізіології та нейролінгвістики з методами навчання. Об'єкт вивчення - опис використання нейролінгвістики як основи для створення сучасних методик навчання іноземної мови, а предметом є вивчення ролі нейрофізіології в розробці спеціальних методик і створенні теоретичних засад для використання сучасних методів вивчення української мови як іноземної. У процесі дослідження було використано описовий і аналітичний методи. Результати дослідження - це винахід нового способу навчання української мови та напрацювання процедури та способів творення підручників. Актуальність статті - це спроба розробити новий підхід і поновити загальновідомі підходи до вивчення іноземної мови відповідно до реальної роботи головного мозку в процесі навчання. Практична цінність дослідження полягає у можливості використання цих результатів для дослідження й оптимізації явищ вивчення лінгвістики, для оптимізації навчального процесу, істотного розуміння основних лінгвістичних процесів і формування нових навчальних планів відповідно до нової реальності, яка потребує нових способів мислення та роботи мозку. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш100.42 + Ш141.14-916.3 + Ю940.322.17
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70547 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|