Чубукова О. Ю. Бренд у сучасній сфері розважальних послуг / О. Ю. Чубукова, О. О. Матвєєв // Формування ринк. відносин в Україні : зб. наук. пр.. - 2019. - № 11. - С. 81-86. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Предмет дослідження - еволюційний розвиток "бренду" та сучасний підхід до його розвитку у світовій практиці у галузі розважальних послуг. Мета дослідження - аналіз історичного формування бренда, успішного створення його сучасного вигляду, визначення складових внутрішнього брендингу та відображення бренду як нематеріального активу підприємства. Актуальність проблеми. Одна із найважливіших умов, яка є необхідною для успішної діяльності підприємства, є наявність сформованого бренду. Значну увагу розвитку бренду у маркетинговій діяльності підприємств приділили такі вчені, як Д. Аакер, Ф. Котлер, Дж. Майєрс. Однак процеси створення та розвитку брендів на підприємствах сфери послуг, зокрема, розважального характеру, мають певні особливості. Згідно з даними Всесвітнього огляду індустрії розваг та ЗМІ: прогноз на 2018 - 2022 роки, стрімка еволюція розважальної галузі, що триває зараз, увійшла в нову динамічну фазу. На фоні комплексного та стійкого, але водночас нерівномірного зростання перед усіма без винятку компаніями стоять нові завдання - створення зв'язків зі споживачами та необхідність формування довіри, тобто актуальне визначення конкурентного середовища. Саме на аналіз цих особливостей і спрямоване дослідження авторів. Результати роботи. Досліджено взаємозв'зок становлення бренду та його сучасне становлення на ринку послуг, зв'язок між силою бренду і якістю менеджменту власника підприємства, а також питання впровадження корпоративних ERP-систем. Висновки: вибір концептуальної моделі бренду стає все більш необхідним в умовах жорсткої конкурентної боротьби. Керівництво повинне уміти створювати як внутрішній так і зовнішній образ компанії. Впровадження ERP-систем дозволяють підняти на якісно новий рівень систему внутрішньо фірмового управління і взаємодії з навколишнім середовищем. Індекс рубрикатора НБУВ: У549.77 + У542.10-803.43
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69574 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|