Освіта для XXI століття: виклики, проблеми, перспективи : матеріали I Міжнар. наук.-практ. конф., 29 - 30 жовт. 2019 р., Суми : [у 2 т.]. Т. 2 / ред.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, Т. М. Дегтяренко, С. Б. Кузікова, Г. Ю. Ніколаї, О. І. Огієнко, О. Г. Козлова, С. М. Кондратюк, М. О. Лазарєв, Н. М. Павлущенко, А. О. Поляничко, І. А. Чистякова; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка, Сум. облдержадмін., НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих, Сум. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Суми : Вид-во СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2019. - 172 c. - укp. - англ.Розглянуто світовий досвід розвитку дистанційних форм освіти у вітчизняному контексті управління інноваційним розвитком закладу освіти, питання інноваційних технологій професійної підготовки педагогів, освіти обдарованих, інклюзивної освіти в контексті інноваційного розвитку, а також проблеми підготовки соціальних працівників за сучасних умов та освіти дорослих в Україні та світі. Увагу приділено дистанційному навчанню англійського аргументативного письма студентів-правників як предмету методичного дослідження. Визначено роль управлінської культури адміністратора у формуванні іміджу установ культури. Висвітлено особливості підвищення професійного рівня шкільного вчителя у Польщі. Розкрито виховний потенціал закладів загальної середньої освіти щодо розвитку обдарованих учнів. Розглянуто історичні передумови розвитку фізкультурно-оздоровчого та спортивного руху осіб з обмеженими можливостями. Проаналізовано проблему формування компетентності майбутніх соціальних працівників до роботи з обдарованими дітьми. Висвітлено деякі аспекти розвитку компаративістики в освіті дорослих Греції. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0)
Рубрики:
Шифр НБУВ: В358068/2 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|