Цао Хункай Методика формування здатності майбутніх учителів музики до керування хором : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / Цао Хункай; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 21 c. - укp.Розглянуто проблеми вузівської підготовки вчителя музики до управління хоровим співом учнів. Встановлено, що хоровий спів є колективною вокально-інтонаційною діяльністю, в основі якої лежить принцип синергії (співпраці), зумовлений низкою соціокультурних функцій музичного мистецтва. Виявлено, що синергія хорового співу має три сторони: екстра-, інтра- та інтерперсональну. Здатність вчителя музики до управління хором визначено як комплекс умінь, знань і здібностей, який необхідний і достатній для успішного управління процесом колективного музикування учнів. Побудовано теоретичну модель здатності вчителя до управління хором, що містить вміння співу і диригентської жестикуляції, здатності музичного мислення, волю, енергетику, комунікативність, здатність до інтеракції. Розроблено методику (принципи, умови, методичні прийоми) формування здатності майбутніх учителів музики до управління хором в процесі вузівської підготовки, специфікою якої є спрямованість на досягнення автосинергії особистісних потенцій вчителя і формування здатності до інтерперсональної синергії дій хору і керівника. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р30
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА427662 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|