РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000734441<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доп. Міжнар. наук. - практ. конф. / ред.: А. А. Мазаракі, С. В. Мельниченко, В. М. Сай, В. А. Осика, Т. В. Дубовик; Київ. нац. торг.-екон. ун-т, Вища школа економіки та менеджменту сусп. упр. в Братиславі. - Київ : Київ. нац. екон.-торг. ун-т, 2019. - 235 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ.

Висвітлено особливості та механізми впливу інформації на свідомість людини і суспільства, новітні технології рекламних комунікацій та етичність їх використання, стан та перспективи розвитку рекламної діяльності в Україні. Розглянуто рекламу як різновид масової комунікації. Проаналізовано вплив інформаційного шуму на прийняття рішення. Досліджено процес формування іміджу підприємства засобами реклами та зв’язків з громадськістю. Висвітлено деякі теоретичні аспекти розвитку підприємства за змінних умов інформаційно-цифрового суспільства. Охарактеризовано особливості прихованої реклами у відеоіграх для смартфонів. Здійснено порівняння сучасних тенденції розвитку рекламного ринку в Україні та Грузії. Проаналізовано сутність і специфіку рекламування послуг готельно-ресторанної сфери. Висвітлено новітні аспекти розвитку сфери зв’язків з громадськістю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.18 я431(0) + Ч620.164 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА832452 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського