Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000733434<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Шевченко Н. Ф. Креативна складова професійного мислення: теоретичний та практичний вимір : монографія / Н. Ф. Шевченко, Н. М. Кучинова; Запоріз. нац. ун-т, Міжрегіон. Акад. упр. персоналом. - Павлоград : ІМА-прес, 2018. - 239 c. - Бібліогр.: с. 194-218 - укp.Розкрито теоретичні та практичні аспекти розвитку креативної складової професійного мислення маркетологів. Висвітлено поняття та структуру креативної складової професійного мислення маркетологів. Емпірично досліджені особливості розвитку зазначеної складової. Визначено її параметри, критерії та рівні розвитку. Обгрунтовано, розроблено та доведено ефективність комплексної програми психолого-педагогічного впливу на розвиток креативної складової професійного мислення майбутніх маркетологів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА829298 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|