Балик Т. М. Формування комунікативних умінь учнів основної школи в процесі роботи над переказами з уведенням додаткових мікротем : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Т. М. Балик; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2016. - 20 c. - укp.Науково розроблено, теоретично обгрунтовано й апробовано експериментальну методику формування комунікативних умінь учнів у процесі роботи над переказом з уведенням додаткових мікротем. На основі чинної програми з української мови створено експериментальну лінгводидактичну модель, яка включає мету та завдання, етапи, підходи, принципи, традиційні та специфічні методи і прийоми, форми та засоби реалізації умінь роботи над досліджуваним переказом. Виокремлено критерії та рівні сформованості комунікативних умінь учнів основної школи в процесі роботи над цим видом переказу. Ефективність експериментальної методики формування комунікативних умінь учнів основної школи в процесі роботи над переказами з уведенням додаткових мікротем доведено за результатами контрольного зрізу педагогічного експерименту. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.33
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА423793 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|