Подашевська Т. Л. Соціально-комунікаційні виборчі технології як засоби позиціонування політичних партій та об'єднань : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Т. Л. Подашевська; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - Київ, 2017. - 16 c. - укp.Дисертацію присвячено обгрунтуванню теоретико-методичних засад дослідження соціально-комунікаційних виборчих технологій як засобів позиціонування політичних партій та об’єднань. Здійснено комплексну характеристику соціально-комунікаційних виборчих технологій партій (СКВТП). Запропоновано періодизацію та виокремлено чотири періоди застосування соціально-комунікаційних виборчих технологій позиціонування політичних партій та об'єднань у незалежній Україні Обгрунтовано методи вивчення ефективності СКВТП під час виборів до Верховної Ради України. За розробленою методикою в 12 містах України (Схід, Захід, Північ, Південь і Центр) проведено опитування 14 експертів і 928 респондентів, результати якого сприяли верифікації застосування СКВТП під час парламентських виборів 2012 і 2014 рр. тими політичними партіями й об'єднаннями, які обрані до Верховної Ради України. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676*666*333.741
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА428174 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|