Школа О. В. Теоретико-методичні засади навчання теоретичної фізики майбутніх учителів фізики : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / О. В. Школа; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 40 c. - укp.Вперше запропоновано теоретико-методичні засади навчання теоретичної фізики майбутніх учителів фізики на основі особистісно зорієнтованого, діяльнісного та компетентнісного підходів для досягнення єдності їх фундаментальної та фахової підготовки. Уперше в умовах кредитно-трансферної організації навчального процесу в педагогічному університеті запропоновано методичну систему навчання теоретичної фізики, орієнтовану на формування фундаментальних знань і фахової компетентності майбутніх учителів фізики на основі принципу цілісності, що базується на взаємозв'язку науково обгрунтованих компонентів і передбачає дотримання концептуальних підходів та організаційно-педагогічних умов, за яких буде досягнуто освітні цілі. Розроблено модульну програму навчальної дисципліни "Теоретична фізика" для педагогічних університетів, в якій на основі структурування елементів знань визначено й конкретизовано зміст науково-теоретичної та практично-діяльнісної складових фахової компетентності студентів для кожного змістового модуля. Розроблено та впроваджено в підготовку майбутніх учителів фізики навчально-методичний комплекс з дисципліни "Теоретична фізика" (на прикладі курсу "Термодинаміка і статистична фізика"). Обгрунтовано концептуальні засади щодо формування та розвитку наукового світогляду майбутніх учителів фізики як одного з пріоритетних завдань курсу теоретичної фізики. Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2-252,022
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА426857 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|