РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000722351<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Kravchuk I. I. 
The information means to promotion green tourism = Інформаційні засоби сприяння зеленому туризму / I. I. Kravchuk, I. A. Kravchuk, H. I. Haponenko, I. M. Shamara, N. A. Marchuk // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр.. - 2019. - Вип. 4. - С. 497-505. - Бібліогр.: 17 назв. - англ.

Визначено, що сільський зелений туризм в Україні впевнено займає вагому частку на туристичному ринку. Але його поширенню скоріше сприяють не державні інституції, а зусилля громадських організацій і суб'єктів ринку зеленого туризму. Водночас розвиток зеленого туризму може розв'язати комплекс проблем у депресивних сільських районах. Інструментом поширення зеленого туризму в Україні могли б стати сучасні програмні засоби реклами, маркетингу, вивчення потреб туристів, стимулювання до підвищення якості послуг. Мета дослідження - розроблення нового підходу до створення інформаційних інструментів організації, маркетингу, реклами зеленого туризму, підвищення якості послуг цього виду діяльності сільського населення та розробка програмного продукту, який реалізує цей підхід. Для досягнення мети і вирішення завдань запропоновано використання зустрічної рейтингової системи і сучасних хмарних технологій, на базі яких розроблено пілотний зразок програмного продукту. Оцінка суб'єктів зеленого туризму і пакет типових потреб туристів будуть формуватися у ході аналізу запитів споживачів. Проведено огляд наукової літератури та проаналізовано, як виявлені вимоги споживачів до надавачів послуг зеленого туризму, так і можливий спектр невиявлених вимог, основні групи критеріїв оцінки діяльності суб'єктів ринку зеленого туризму та інші показники, за атрибутами яких сформовано бази даних. Наукова новизна одержаних результатів полягає у формуванні оригінального підходу до створення універсального програмного комплексу для зеленого туризму, впровадження цифрових технологій у галузь, маркетинг, реклама якої досі проводилися аматорськими методами. Розроблений пілотний зразок програмного комплексу довів, що він є максимально адаптованим для користування, оновлення та поповнення баз даних, а також надає можливість зменшення витрат як на комп'ютерне обладнання, програмне забезпечення, так і на його супроводження. Його створено як універсальний інструмент, у тому числі для маркетингу і реклами, стимулювання до підвищення якості послуг зеленого туризму.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського