РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000721437<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Prokudin G. 
Development of vehicle speed forecasting method for intelligent highway transport system / G. Prokudin, M. Oliskevych, O. Сhupaylenko, O. Dudnik // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2019. - № 4/3. - С. 6-14. - Бібліогр.: 24 назв. - англ.

Розглянуто взаємодію транспортних засобів на автомобільній міжміській дорозі. Модель керування автомобілями є тут ідеалізованою, близькою до автоматизованої інтелектуальної транспортної системи 4-го покоління. Кожен автомобіль має бажану програму руху, незалежну від мотивів водія, яка обгрунтована за мінімальними витратами ресурсів і дотриманням бажаного розкладу. Різноманітність програм впливає на їх небажану зміну. Мета роботи - виявити залежність дійсної швидкості автомобіля від параметрів транспортного потоку; виявити прямий параметр для зміни програми руху. Обгрунтовано використання імітаційних моделей на базі кліткових автоматів. Розроблено новий клітковий автомат, який є ковзним вікном із початком відліку, яким є автомобіль-спостерігач. Кількість об'єктів у полі поповнюється періодично і є сталою. Всі клітинки зліва та справа початку відліку автомата утворюють інформаційне поле, або загальну довжину автомата. Висота автомата залежить від виду магістралі, яка моделюється. Правила переміщення об'єктів у сітці автомата на кожній ітерації є скінченними, сталими та подібними до автомата Шрекенберга, за виключенням рандомізації, яка в цій моделі зводиться до мінімуму. Такий автомат відображає відносні швидкості автомобілів потоку відносно спостерігача, а також має можливість відтворювати прискорення. На кожній ітерації обчислюється зміна швидкостей автомобілів потоку. Алгоритм імітації запрограмовано на Делфі. Виконано приклад моделювання руху автомобіля на трасі міжнародного значення Е-471. На відрізку цієї траси довжиною 20 км було змодельовано транспортні потоки з різною густиною та різним розподілом швидкостей. Виявлено квадратичні кореляційні залежності вимушеної зміни бажаної швидкості автомобіля-спостерігача від середньої зміни швидкостей автомобілів потоку. Ступінь узгодження теоретичної залежності з емпіричними даними є дуже високим. На підставі отриманих залежностей обгрунтовано вибір прямого діагностичного параметра транспортного потоку.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.02 + О380.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського