Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000719367<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Bondarenko I. O. Investigation of the influence of the rolling stock dynamics on the intensity of using the railway track elements = Дослідження впливу динаміки рухомого складу на інтенсивність використання елементів конструкції колії / I. O. Bondarenko, L. О. Nеduzha // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2019. - № 4. - С. 61-73. - Бібліогр.: 23 назв. - англ.Мета роботи - дослідження параметрів деформованості залізничної колії за різних експлуатаційних умов як вихідних даних для формування вимушених коливань рухомого складу й інтенсивності використання елементів конструкції колії. Для дослідження розроблено оригінальну модель конструкції колії, описану з використанням основних понять теорій пружності й поширення пружних хвиль. Установлено, що співвідношення між інтенсивністю роботи елементів і конструкцією колії як критерієм деформованості можна використати як оціночний параметр функціонально безпечної експлуатації колії. Це може бути основою для класифікації критичних станів конструкцій колії за яких необхідно проводити роботи з відновлення її працездатності, щоб забезпечити необхідний рівень ефективності використання конструкції протягом терміну служби. Конструкція колії й параметри елементів ії верхньої та нижньої будов можуть бути описані з використанням поведінки деформованості. Надалі цей висновок допоможе підвищити ефективність динамічних властивостей рухомого складу під час проектування й забезпечити готовність інфраструктури під час експлуатації. Зміни в нормативно-правовій базі залізничного транспорту за останні роки передбачають дотримання його функціональної безпеки. Тому питання про необхідність оцінки впливу рухомого складу на колію слід розглядати як динамічний процес, який повинен брати до уваги опір деформованості колії. Це дослідження становить основу для обліку жорсткості деформації, що дозволяє сформувати нормативну базу для гарантування функціональної безпеки залізничної колії в Україні. Індекс рубрикатора НБУВ: О22-015
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|