Bovsh L. Complaince control in the hotel business = Комплаєнс-контроль у готельному бізнесі / L. Bovsh, L. Hopkalo // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2019. - № 6. - С. 65-75. - Бібліогр.: 20 назв. - англ.
Проведен анализ предпосылок и очерчены перспективы внедрения комплаенса в деятельность субъектов гостиничного бизнеса на рынке услуг. Определен теоретический базис и разработана методология комплаенс-контроля. Установлены основные проблемы и приведены направления использования комплаенс-контроля в менеджменте субъектов гостиничного бизнеса.
Шифр НБУВ: Ж16143Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"