РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000714869<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Півень О. П. 
Обгрунтування переліку показників для моделювання інтегральної оцінки якості обслуговування клієнтів в аптеці / О. П. Півень, І. В. Ткаченко, М. М. Нессонова // Упр., економіка та забезп. якості в фармації. - 2018. - № 2. - С. 39-48. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Вирішено проблему мультиколінеарності при моделюванні комплексного показника оцінки якості обслуговування клієнтів в аптечній установі за рахунок скорочення досить чисельного переліку потенційних предикторів шляхом виділення індивідуальних діагностичних ознак і формування агрегованих показників із застосуванням факторного аналізу. Мета роботи - формування інформативного і не надлишкового набору показників за рахунок зменшення розмірності простору потенційних предикторних ознак для (подальшого) моделювання інтегральної оцінки якості обслуговування клієнтів в аптеці. Досліджені взаємозв'язки між 26 потенційними предикторними ознаками, які характеризують якість обслуговування в аптечних установах. У результаті формування синтетичних показників і виділення індивідуальних діагностичних ознак зменшена розмірність простору вхідних показників у 2 рази. З пов'язаних пар оцінок показників, що характеризують доступність товару в аптеці, а також внутрішнє облаштування аптеки для обслуговування споживача, виділено по одній репрезентативній ознаці. З використанням факторного аналізу структури вхідних показників дві характеристики додаткових умов обслуговування споживача та супутніх послуг синтезовані в єдиний показник "фактор додаткових послуг". Побудовано агрегований показник "фактор роботи персоналу", що враховує в комплексі 11 професійних і особистісних характеристик співробітників аптеки, які обслуговують відвідувачів. Висновки: в результаті проведених досліджень з використанням методів кореляційного і факторного аналізу отримано перелік предикторних показників (11 індивідуальних показників і 2 агрегованих фактори), який покладено в основу подальшої розробки моделі інтегрального показника якості обслуговування в аптеці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26п3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100134 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського