РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000714868<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ольховська А. Б. 
Практичні аспекти використання інноваційних комунікативних технологій у роботі медичних (фармацевтичних) представників та шляхи їх удосконалення / А. Б. Ольховська // Упр., економіка та забезп. якості в фармації. - 2018. - № 2. - С. 30-38. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Мета роботи - обгрунтування прикладних положень та розробка практичних рекомендацій стосовно адаптації сучасних інноваційних комунікативних технологій, шляхів їх удосконалення у роботі медичних (фармацевтичних) представників, що спрямовані на забезпечення ефективності їх професіональної діяльності у якості основних представників персоніфікованої інтеграції фармації і бізнесу. Проаналізовані програмні продукти, які застосовуються у практичній діяльності медичних (фармацевтичних) представників. Визначено, що функціональні можливості сучасного програмного забезпечення постійно зростають. Продемонстровані інноваційні зміни, що відбуваються у маркетинговій комунікативній діяльності медичних (фармацевтичних) представників під впливом розвитку інформаційних і комунікаційних технологій. Проведено систематизацію окремих платформ CRM-систем, які можуть бути адаптовані до роботи медичних (фармацевтичних) представників і призначені для управління продажами усіх типів: від коротких замовлень до довгострокових корпоративних угод, розглянуті можливості їх практичного застосування. Деталізовані основні завдання та інструменти автоматизованої системи управління Absаlon CRM. Проведено соціологічне дослідження, результати якого свідчать про недостатній рівень впровадження інноваційних комунікативних технологій у маркетинговій комунікативній діяльності медичних (фармацевтичних) представників. Висновки: впровадження сучасних інноваційних комунікативних технологій у діяльність медичних (фармацевтичних) представників потребує певного фінансового забезпечення з перспективою інвестиційної віддачі та проведення постійного моніторингу з боку керівників фармацевтичних компаній і за участю практичних робітників та науковців з метою пошуку нових електронних та програмних продуктів, констатації їх у якості інноваційних продуктів бізнес-комунікативних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26п

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100134 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського