Чипак А. А. Обгрунтування напрямів покращання маркетингової діяльності вітчизняних виробників кухонних меблів (на прикладі ТЗОВ "Діоліні") / А. А. Чипак, Н. Є. Кузьо, Н. С. Косар // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2018. - № 892. - С. 203-211. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Проаналізовано стан ринку кухонних меблів в Україні, надано характеристику діяльності ТзОВ "ДіоЛіні" на ньому, його стратегій. За допомогою опитування досліджено ставлення споживачів до вітчизняних та іноземних виробників меблів, ступінь зацікавленості в модних тенденціях на меблевому ринку, вподобання щодо стилю меблів, кольорової гами, комплектації тощо. Визначено пріоритетні напрями покращання маркетингової діяльності ТзОВ "ДіоЛіні" у межах вдосконалення його товарної, збутової та комунікаційної політики з урахуванням результатів проведеного опитування та шкали Т. Сааті. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)306.165.155.1-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|