РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000711825<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Проців О. 
З історії мисливської зброярської фірми А. Дзіковського у Львові кінця XIX - початку XX століття / О. Проців // Краєзнавство. - 2018. - № 3. - С. 140-149. - Бібліогр.: 149 назв. - укp.

Ефективність галузі мисливського господарства тісно пов'язана з іншими галузями суспільного виробництва. Однією з найважливіших напрямів було й залишається виробництво знарядь, які забезпечують ефективне та гуманне добування дичини. Тому актуальним на цей час залишається історичний досвід організації виробництва, торгівлі та ремонту мисливської зброї Галичини кінця XIX - початку XX ст. В результаті опрацювання історичної фахової та публіцистичної літератури виявлено, що одним з найкращих прикладів ведення ефективного мисливського зброярського бізнесу досліджуваного періоду був львівський зброяр Альфред Дзіковський. Про успішність його справи свідчать чисельні похвальні грамоти та медалі. Встановлено, що для реклами Альфред Дзіковський користувався послугами спеціалізованої мисливської періодики - часопису "Ловець", "Господарський календар", "Календар Галичанин", "Мисливський та рибальський календар", газети "Огляд" та "Львівської газети". Крім зброї власного виготовлення фірма торгувала зброєю та амуніцією відомих зброярських фірм: "Лефоше" (Lefaucheux), "Ланкастер" (Lancaster), "Кольт", "Teschner", "Dreyseg". Крім зброї та амуніції торгували також й супровідними товарами - зброярським маслом, манками, спеціалізованими мисливськими торбами та іншими аксесуарами. Історичний досвід організації мисливського зброярства Альфреда Дзіковського є цінним для сучасних його послідовників з огляду на застосування його форм та методів організації бізнесу, а саме: реклами виробів через участь в тогочасних спеціалізованих виставках, рекламу у засобах масової інформації, через особливості організації сімейного бізнесу, організаційне реформування, використання торгової марки після смерті засновника.


Індекс рубрикатора НБУВ: П711

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21140 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського