Baliun O. O. Reputation capital as the factor of competitive recovery of Ukrainian enterprises on the international market = Репутаційний капітал як фактор підвищення конкурентоспроможності українських підприємств на міжнародному ринку / O. O. Baliun, S. B. Fiialka // Поліграфія і вид. справа. - 2018. - № 2. - С. 76-88. - Бібліогр.: 29 назв. - англ.В умовах сучасної ринкової економіки ділова репутація стає ключовим фактором конкурентоспроможності бізнесу та найбільш дієвим засобом просування, залучення інвестицій та клієнтів. Доведено, що на цей час в Україні на державному рівні репутація не розглядається в якості стратегічного ресурсу формування довіри до держави як серед внутрішньої так і зовнішньої цільових аудиторій. В результаті дослідження визначено негативні чинники, які впливають на репутацію як держави, так і українських підприємств. Проведений аналіз показав взаємовплив та взаємозв'язок репутації держави та окремо взятого підприємства. Запропоновано, що основою впровадження нової економічної парадигми в Україні має стати формування репутаційної економіки. Репутаційний капітал повинен бути головним активом у формуванні конкурентних переваг українського бізнесу на міжнародному ринку. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)829.0-13
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29709 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|