РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000707758<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Khodakov V. Ye. 
Trainer and trainees modeling based on complex information approach to improvement of training information technologies and systems = Моделювання того, який навчає, та тих, яких навчають, на засадах комплексного інформаційного підходу до вдосконалювання інформаційних технологій і систем навчання / V. Ye. Khodakov, A. Ye. Sokolov, G. V. Veselovskaya // Радіоелектроніка. Інформатика. Управління. - 2019. - № 2. - С. 119-130. - Бібліогр.: 27 назв. - англ.

Розглянуто задачу обгрунтування методів побудови моделей того, який навчає, та тих, яких навчають, що враховують особливості їх інформаційної діяльності. Об'єкт дослідження - моделі того, який навчає, та тих, яких навчають, як учасників інформаційної взаємодії. Мета роботи - розв'язування задач концептуалізації та формалізації, орієнтованих на моделювання підсистеми того, який навчає, в рамках інформаційної технології навчання, а також на моделювання інформаційних потоків та інформаційних процедур в моделі підсистеми того, якого навчають. Ключовими складовими систем і процесів навчання є той, який навчає, та ті, яких навчають. Виділені істотні особливості інформаційної взаємодії того, який навчає, та тих, яких навчають. В основу покладене поняття інформаційного потоку, виділені специфічні властивості інформаційних потоків, характерні для процесів навчання та важливі для їх успішного перебігу. Запропоновано методи моделювання ключових компонентів системи навчання як інформаційної системи, таких як: підсистема того, який навчає, розглянута з точки зору застосування інформаційних технологій навчання; підсистема того, якого навчають, що надається під кутом зору задіяння інформаційних потоків та інформаційних процедур. Запропоновані моделі реалізовані програмно та вивчені практично в процесах навчання в підсумку відпрацювання завдань моделювання того, який навчає, та тих, яких навчають, як учасників інформаційної взаємодії. Висновки: проведений експеримент підтвердив дієвість і валідність концепцій і формалізмів, доцільність їх впровадження в інформаційні системи, процеси та технології навчання з метою підвищення ефективності процесів отримання та практичного втілення моделей інформаційної діяльності того, який навчає, та тих, яких навчають. Подальший розвиток досліджень передбачає розгляд ширшого кола аспектів інформаційної діяльності того, який навчає, та тих, яких навчають, а також відповідних експериментальних апробацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16683 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського