Мандич О. В. Формування конкурентних переваг суб'єктів бізнесу через використання інструментарію PR-маркетингу / О. В. Мандич // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2019. - Вип. 200. - С. 25-30. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Звернуто увагу на особливу актуальність створення PR-відділу на підприємстві за сучасних умов. Здійснено визначення суті, змісту, функцій і інструментарію даної дефініції, а також досліджено проблему формування механізму управління і оцінки ефективності PR сучасного вітчизняного підприємства. Доведено, що "якісний" PR, як один з основних елементів інтегрованих маркетингових комунікацій, багато в чому здатний підвищити конкурентоспроможність підприємств, оскільки виступає домінантою у процесі формування ефективної маркетингової стратегії, комунікативної політики бізнесу в цілому. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|