РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000707317<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Захаріна М. І. 
Філософсько-педагогічне осмислення В. Зеньковським якості освіти: паралелі із сучасністю / М. І. Захаріна, А. Д. Мекшун // Проблеми соц. роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2018. - № 2. - С. 36-43. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

З точки зору соціальної філософії, яка широко використовує антропометричний підхід, ключове призначення освіти, а відтак - і джерела оцінювання її якості, полягає у позитивних змінах, що відбуваються на рівні індивіда (людини). В той же час людина як об'єкт впливу результатів освіти (освітнього процесу) не завжди здатна (вірніше - частіше нездатна) неупереджено оцінити якість одержаної освіти. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Проблему якості освіти досліджували такі вчені як В. Андрущенко, В. Бех, В. Кремень, Б. Майбєр, В. Наливайко, С. Терпищий, О. Чабала тощо. Виділення недосліджених частин загальної проблем. Проаналізовано педагогічні та філософські погляди В. В. Зеньковського, який був представником мислителів релігійного відродження, зусиллями яких була створена філософія початку і першої половини XX ст. Постановка завдання. Реконструкція поглядів В. В. Зеньковського має істотне значення для розуміння сутності і особливостей якості освіти та особливого значення для сучасності. В. В. Зеньковський сформулював ключову ознаку якісної освіти - по-перше, забезпечувати гармонійний розвиток особистості (зокрема, через вивчення "загальних" предметів), а по-друге, забезпечувати суспільне благо у вигляді фахівців належної якості (зокрема, через отримання індивідами знань та навичок відповідно до обраної спеціальності). В цій тезі простежується призначення освітнього процесу як своєрідної "соціальної відповіді" на індивідуальні та суспільні запити. Згідно з В. Зеньковським, така "соціальна відповідь" має простежуватися на всіх рівнях освіти - і у середній освіті, і у вищій освіти. Якість освіти В. В. Зеньковський розглядав широко, ставлячи на порядок денний і питання задоволення освітніх потреб особистості, і її підготовку до соціальної взаємодії, і необхідність задоволення запитів держави і суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3(4РОС)6 + Ч311.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74279 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського