РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000706305<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лучанінова О. П. 
Формування аналітично-інформаційної компетентності майбутніх педагогів у процесі фахової підготовки / О. П. Лучанінова // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 1. - С. 116-121. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Надано різні наукові підходи, аналіз поняття "аналітично-інформаційна компетентність", (АІК) використано праці відомих дослідників (Петренко Л. М. та ін.) з цієї проблеми щодо уточнення понять "аналітична компетентність", "інформаційна компетентність". Розкрито зміст поняття, структурні елементи й ефективні засоби формування АІК майбутніх педагогів на заняттях із дисциплін фахової підготовки. Проведено порівняння, синтез, аналіз, узагальнення, вивчення і узагальнення педагогічного досвіду науковців для досягнення мети. Результатом стало уточнення цього поняття для майбутніх педагогів: "АІК" майбутніх педагогів - це система аналітичних та інформаційних знань, умінь, навиків з пошуку, аналізу, синтезу, порівняння та узагальнення інформації; обробка її навчального змісту, необхідного для майбутньої професійної діяльності, а також самоорганізація та самоконтроль власної інформаційної діяльності. Теоретично обгрунтовано найбільш ефективні організаційно-педагогічні умови, що будуть сприяти формуванню АІК майбутніх педагогів, а саме: використання у процесі навчання студентів інноваційних форм, методів і засобів навчання, а саме коучингу; спрямування діяльність викладача на формування у студентів стійкої професійно-орієнтованої мотивації до навчання; використання та інтеграція інформаційно-комунікаційних, технологій, що спрямовані на розвиток фахових, інформаційних, аналітичних та інших компетентностей майбутніх педагогів у процесі фахової підготовки; підсилення навчально-методичного забезпечення щодо формування АІК майбутніх педагогів. Запропоновано методику формування АІК майбутніх педагогів на прикладі дисципліни "Методика виховної роботи в ПТНЗ" у межах коучингу: метод конкретних ситуацій, метод емоційного стимулювання, метод створення ситуації пізнавальної дискусії, мозаїка, метод проектів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського