РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000706039<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Polukhin A. V. 
Features of landing approach for aircraft in automatic and yoke control modes in conditions of horizontal lateral wind shear = Особливості заходу на посадку літака в режимах автоматичного та штурвального управління в умовах горизонтального зсуву бічного вітру / A. V. Polukhin, O. S. Ostapenko // Наукоєм. технології. - 2018. - 40, № 4. - С. 512-517. - Бібліогр.: 9 назв. - англ.

Світова статистика свідчить, що близько 36 % усіх катастроф на авіаційному транспорті відбувається на етапах заходу на посадку і посадки. Якщо ж врахувати, що їх тривалість у середньому не перевищує 3 - 4 % часу польоту середньомагістрального літака, то фактичний рівень безпеки польоту на цих етапах у десятки разів менший, ніж рівень безпеки протягом усього польоту. Серед багатьох чинників, які негативно впливають на рівень безпеки польотів, значне місце займають різноманітні атмосферні явища: тумани, грози, опади, хмари, вітер, зокрема, його зсув на малих висотах тощо. Сумна статистика авіаційних катастроф останніх років свідчить про те, що проблеми, пов'язані з впливом зсуву вітру на безпеку польотів, потребують подальших досліджень. Для проведення дослідження впливу горизонтального зсуву бічного вітру на динаміку та безпеку польоту середньомагістрального літака на етапі заходу на посадку розроблена цифрова математична модель його динаміки польоту, яка дозволяє дослідити процеси виходу літака в площину посадкового курсу та стабілізації на ній за сигналами курсового радіомаяка в режимах автоматичного та штурвального управління як в умовах спокійної атмосфери, так і зсуву бічного вітру. У розробленій моделі також передбачена можливість проведення досліджень при різних початкових значеннях курсу та бічного відхилення літака від площини посадкового курсу в зоні четвертого розвороту, а також при різних значеннях навігаційного напрямку вітру та крутизни сигналу тракту КРМ-КРП у діапазоні від мінімальної до максимальної. Показано, що забезпечення безпеки польотів літаків на етапах заходу на посадку і посадки в умовах зсуву вітру є важливою та актуальною проблемою і потребує глибоких досліджень. Проведено дослідження динаміки польоту середньомагістрального літака на етапі заходу на посадку в умовах горизонтального зсуву бічного вітру.


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-082.022.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100325 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського