Дорошкевич К. О. Процес менторингової діяльності на підприємствах в умовах інноваційного розвитку / К. О. Дорошкевич, М. М. Вороновська, В. В. Івасюк // Бізнес Інформ. - 2019. - № 1. - С. 377-382. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.Розглянуто процес менторингової діяльності підприємств в умовах інноваційного розвитку: уточнено визначення поняття "менторинг" як системи взаємовідносин, у якій одна людина (ментор) забезпечує підтримку нових знань, розвитку і прогресу іншої людини (ученика, менті); зазначено цілі застосування менторингу на підприємствах, у органах державної влади, закладах освіти, наукових установах тощо. Розглянуто існуючі етапи реалізації менторингової діяльності на підприємствах. У результаті визначено їх недоліки: відсутність підготовчого етапу; залежність етапів менторингової діяльності від застосовуваного виду чи моделі менторингу; обмеження контрактного характеру; фрагментарний характер зворотного зв'язку. З метою їх усунення рекомендовано порядок менторингової діяльності на підприємствах в умовах інноваційного розвитку, що складається з трьох етапів: підготовчого (забезпечуються усі необхідні передумови менторингової діяльності); реалізаційного (реалізація менторингових сесій, використання системи мотиваційних заходів, набуття менті бажаних компетенцій, стимулювання ментора тощо) і завершального (передбачає оцінювання результатів менторингу, закріплення отриманих знань та їх практичне застосування). Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-55
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|