РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000705487<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Schaefer M. 
Effective tools of digital marketing implementation = Ефективні інструменти імплементації цифрового маркетингу / M. Schaefer, O. Hetman // Екон. вісн. ун-ту /Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. - 2019. - Вип. 41. - С. 67-74. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.

Хоча Інтернет є частиною повсякденного життя, частина населення як і раніше виключена з цифрового світу через брак цифрових навичок і знань. Доступ до цифрових технологій стає дуже важливим, оскільки дозволяє всім безбоязно брати участь в цифровому суспільстві. Ось чому вкрай важливо враховувати широкий спектр сучасних цифрових інструментів (в основному, маркетингових), що сприяють досягненню цілей у професійній і повсякденній діяльності. Основна проблема, яка буде розглянута в ході нашого дослідження, - це узагальнення, обгрунтування та аналіз інструментів цифрового маркетингу для підвищення цифрової грамотності в досягненні певних цілей. Простір сучасної наукової, навчальної та популярної літератури наповнений описом концепцій цифрового маркетингу, їх значення і застосування в сучасному повсякденному житті. Розглянуто роботи американських, британських, китайських, фінських, польських, українських та індійських авторів і практиків, присвячені узагальненню найкращих маркетингових інструментів по всьому світу. Проте, розглянуті практики логічно не завершені для зручності користування. Недосліджені частини загальної проблеми. Основна практична проблема - вибрати правильний інструмент цифрового маркетингу, щоб зосередити увагу на ефективному прийнятті рішень і не витрачати додатковий час і ресурси. Мета дослідження - концентрований опис і кластеризація сучасних інструментів цифрового маркетингу для їх ефективного вибору та застосування на практиці. Основними завданнями, які розв'язуються в нашому дослідженні, є: опис сучасного глобального середовища використання соціальних мереж; дослідження різних видів маркетингових цифрових інструментів та їх ефективності; пошук шляхів найбільш ефективного використання цифрового маркетингу в залежності від ситуації. Досліджуючи широкий спектр інструментів цифрового маркетингу, використано механізми SEO, а також наукові методи аналізу і синтезу, системний підхід для узагальнення та обгрунтування всіх сучасних інструментів маркетингу. Методи цифрової кластеризації і групування використані при побудові таблиці засобів цифрового маркетингу. Проаналізовано статистичні матеріали, що характеризують цифрове середовище. Підкреслено, що 86 % людей у віці від 16 до 55 років використовують соціальні мережі не рідше одного разу на день, а 72 % використовують їх кілька разів на день, що актуалізує розвиток цифрового бізнесу. Охарактеризовано особливості маркетингу в соціальних мережах. Основні інструменти цифрового маркетингу були представлені у вигляді таблиці. Надано систематизацію інструментів цифрового маркетингу і дали чіткі рекомендації щодо їх правильного і ефективного використання. Застосування результатів. Коли бізнес зростає, немає необхідності наймати додатковий штат, накопичуючи поточні витрати, необхідно додавати цифрові програми, які сприятимуть у вирішенні проблем управління. Цифрові інструменти допомагають скласти чіткий цифровий маркетинговий план, що відображає стратегію онлайн-маркетингу та реклами. Мета плану цифрового маркетингу є стимулювання конверсій за допомогою соціальних мереж, контенту і стратегії блогів. Висновки: описано понад 160 інструментів цифрового маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73720 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського