Levitskaia A. Development of the potential of viticulture and wine tourism in ATU Gagauzia = Розвиток потенціалу виноградарства і винного туризму в АТО Гагаузія / A. Levitskaia // Екон. вісн. ун-ту /Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. - 2019. - Вип. 41. - С. 7-14. - Бібліогр.: 9 назв. - англ.Виноробство в АТО Гагаузія - стратегічна галузь. Частка виноробства в загальному обсязі промислового виробництва АТО Гагаузія становить 60 відсотків. Виноробний потенціал представлений 16 виноробними підприємствами. Однак не всі вони готові приймати туристів і розвивати винний туризм. Мета роботи - виявлення спадщини винного туризму в АТО Гагаузія, з основним завданням, яке полягає в розробці стратегій розвитку потенціалу винного туризму і забезпеченні сталого регіонального розвитку. Виноградарство і винний туризм (енотуризм) в даний час є перспективним і вигідним напрямком для розвитку сільського туризму в сільській місцевості. Це включає в себе не тільки вивчення технологій вирощування винограду, виробництва вина, але також вивчення історії, культури і традицій регіону. Винний туризм, як частина сільського туризму, безпосередньо сприяє розвитку економіки регіону. Що стосується політики ЄС, розвиток енотуризма відіграє важливу роль в розвитку послуг виноробів і зростання зайнятості в сільській місцевості. Факторами, що сприяють розвитку винного туризму в АТО Гагаузія, є: особлива комбінація кліматичних і грунтових умов, що створює сприятливі умови для виноробства; висока галузева концентрація виробництва і широка асортиментна лінійка виноробної продукції; наявність потенціалу розвитку, пов'язаного з виноградарством і виноробним туризмом: сільського, екологічного, гастрономічного та етнографічного. Висновки: існують три основні стратегічні цілі розвитку потенціалу виноградарства і винного туризму в АТО Гагаузія: розвиток туристичних напрямків Гагаузії на базі діючих виноробних підприємств; формування мережі привабливості (готельний і ресторанний бізнес, музеї, народні промисли, концерти, театри) навколо "зон привабливості" - виноробних підприємств; сприяння формуванню та розвитку мережевої взаємодії основних гравців в сфері розвитку туризму. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4МОЛ)325.154.2 + У9(4МОЛ)441.358.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73720 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|