Костюк Т. О. Диференціація підходів до визначення феномена студентської мобільності/міграції в освітньо-науковому дискурсі / Т. О. Костюк // Держава та регіони. Сер. Держ. упр.. - 2018. - № 4. - С. 82-86. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Інтернаціоналізація вищої освіти стала звичним елементом загальної університетської стратегії в усьому світі. Це багатоаспектне явище найчастіше асоціюється з академічними обмінами й іноземним складником освітнього процесу. Незважаючи на відносну ясність і прозорість процесу з одного боку, та його постійні виклики для національних систем державного управління і вищої освіти - з іншого, в науковому дискурсі постійно порушуються питання, прямо чи опосередковано дотичні до інтернаціоналізації. Предмет уваги дослідження - студентський складник глобальних міграційних потоків, розстановка акцентів стосовно міжнародної студентської мобільності/міграції, як останнім часом розшифровують звичну для цієї сфери абревіатуру ISM (International Students Mobility, International Students Migration). Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4/8)132.1 + Х819(4УКР)132.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/Держав.упр. Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|