Мандич О. В. Ринкова позиція сільськогосподарських підприємств / О. В. Мандич // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2015. - Вип. 162. - С. 229-234. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розглянуто теоретичні основи та проблемні питання позиціонування продукції на ринку, питання формування найбільш вдалої ринкової позиції підприємств, а також структуровано основні фактори формування ринкової позиції сільськогосподарських підприємств - виробників зерна. Визначено, що класифікація ринкової позиції підприємства поділяється на позитивну, негативну та нейтральну, залежно від можливостей та необхідності впливу на поведінку конкурентів. При цьому як критерій результативності запропоновано використовувати показники прибутку від поточної діяльності, а для забезпечення достовірного визначення позиції підприємства - розглядати їх у динаміці в розрізі окремих видів продукції з урахуванням системи заходів, що були спрямовані на розвиток окремого товарного напряму. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|