РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000695842<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Скачкова Г. С. 
Особливості сучасної професійної підготовки соціальних працівників у вищих навчальних закладах / Г. С. Скачкова // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Філософія. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 3. - С. 128-133. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Наведено загальну характеристику професійної діяльності соціальних працівників. Надано визначення професії "соціальний працівник" відповідно до Класифікатора професій. Актуальність проблеми викликана процесами інтеграції та модернізації вищої освіти, що зумовлює перегляд змісту професійної підготовки соціальних працівників. Розглянуто загальні та фахові компетентності, якими має володіти випускник спеціальності "соціальна робота" згідно існуючих стандартів підготовки фахівців спеціальності 231 "соціальна робота". Акцентовано увагу на автономії вищих навчальних закладів України у виборі освітніх програм для навчання студентів за спеціальністю "соціальна робота". У зв'язку з цим розглянуто регіональні особливості підготовки майбутніх фахівців. Виокремлено перспективні особливості сучасної системи підготовки соціальних працівників у вищих навчальних закладах України. Аналізується досвід підготовки соціальних працівників у вищих навчальних закладах США та Канади з метою подальшого впровадження в українську вищу освіту. Розкрито роль традиційних та нетрадиційних форм організації навчального процесу при підготовці фахівців соціальної роботи у вищих навчальних закладах. Лекційні та семінарські заняття розглядаються як переважні форми підготовки соціальних працівників в сучасних умовах. На прикладі Запорізького національного університету проаналізовано навчальні курси, в яких використовуються нетрадиційні методи підготовки: тренінг, ділові ігри, складання соціальних проектів і т.д. Охарактеризовані недоліки професійної підготовки соціальних працівників, до яких віднесено недостатню кількість годин на практичну підготовку та низький рівень практичної підготовки викладачів. Розкрито можливості та шляхи оптимізації цього освітнього напряму.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР)р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29126:Філос.Псих.Пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського