Григор'єва Ю. А. Cегментування ринку покупців вітчизняних автомобілів та визначення напрямів медіавпливу на них / Ю. А. Григор'єва // Бізнес Інформ. - 2018. - № 4. - С. 474-478. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Досліджено проведення маркетингових досліджень споживчої поведінки та пошук нових підходів до клієнта в умовах, що склалися, для залучення і збільшення споживчого попиту. Незважаючи на значну кількість робіт щодо дослідження споживчої поведінки, проблемі розробки та реалізації маркетингового інструментарію впливу на поведінку споживача надається недостатня увага, що вимагає додаткових досліджень у цій сфері, зокрема стосовно автомобілебудівних підприємств. Проведене маркетингове дослідження споживчої поведінки, в рамках якого проаналізовано ставлення споживачів до автомобілів вітчизняного виробництва; виявлено фактори, що визначають вибір та належність до певного сегмента за метою купівлі авто; визначено найбільш популярні серед споживачів продукції автомобілебудівних підприємств види реклами для ефективного медіавпливу автомобілебудівних кампаній на цільову аудиторію. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.527.31-211.1 + У9(4УКР)421.0-361.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|