РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000688230<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Григор'єва Ю. А. 
Cегментування ринку покупців вітчизняних автомобілів та визначення напрямів медіавпливу на них / Ю. А. Григор'єва // Бізнес Інформ. - 2018. - № 4. - С. 474-478. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено проведення маркетингових досліджень споживчої поведінки та пошук нових підходів до клієнта в умовах, що склалися, для залучення і збільшення споживчого попиту. Незважаючи на значну кількість робіт щодо дослідження споживчої поведінки, проблемі розробки та реалізації маркетингового інструментарію впливу на поведінку споживача надається недостатня увага, що вимагає додаткових досліджень у цій сфері, зокрема стосовно автомобілебудівних підприємств. Проведене маркетингове дослідження споживчої поведінки, в рамках якого проаналізовано ставлення споживачів до автомобілів вітчизняного виробництва; виявлено фактори, що визначають вибір та належність до певного сегмента за метою купівлі авто; визначено найбільш популярні серед споживачів продукції автомобілебудівних підприємств види реклами для ефективного медіавпливу автомобілебудівних кампаній на цільову аудиторію.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.527.31-211.1 + У9(4УКР)421.0-361.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського