Мандич О. В. PR-маркетинг як один з інструментів підвищення конкурентоспроможності підприємств / О. В. Мандич, І. О. Романюк, О. М. Нікітіна // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2016. - Вип. 177. - С. 160-166. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Звернуто увагу на особливу актуальність створення PR-відділу на підприємстві за сучасних умов. Наведено визначення суті, змісту, функцій і інструментарію даної дефініції, а також дослідження проблеми формування механізму управління і оцінки ефективності PR сучасного вітчизняного підприємства. Доведено, що "якісний" PR, як один з основних елементів інтегрованих маркетингових комунікацій, багато в чому здатний підвищити конкурентоспроможність підприємств, оскільки виступає домінантою у процесі формування ефективної маркетингової стратегії, комунікативної політики бізнесу в цілому. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|