РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000683594<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Sergiichuk O. M. 
Innovation system of quality management of services sector as compulsory component of tourism development = Інноваційна система управління якістю сфери обслуговування як обов'язкова складова розвитку туризму / O. M. Sergiichuk, S. M. Tanana // Екон. вісн. ун-ту/Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. - 2018. - Вип. 36/1. - С. 59-64. - Бібліогр.: 8 назв. - англ.

Предмет дослідження - теоретичні та практичні питання застосування інноваційних систем управління якістю сфери обслуговування. Мета роботи - аналіз інноваційної системи управління якістю сфери обслуговування та її ролі в активізації розвитку туризму. У роботі було застосовано методи теоретичного узагальнення і порівняння, а також системного аналізу. Активізація сфери туристичних послуг зумовлює необхідність розробки та впровадження системи управління якістю як обов'язкової складової стратегії розвитку як туризму в цілому, так і на рівні його окремих підприємств. Найреальнішим способом досягнення цієї мети є формування механізму державного регулювання та управління якістю туристичних послуг, що має бути спрямованим на всебічне цілеспрямоване використання заходів, систем і методів управління. Система управління якістю обслуговування у процесі впровадження й удосконалення органічно взаємодіє з іншими соціальними та виробничими системами підприємств туристичної індустрії. У першу чергу це управління розробкою туристичного продукту, плануванням виробництва, технологічною підготовкою, матеріальними та фінансовими ресурсами, якістю праці, підготовкою кадрів тощо. Сукупно ці системи охоплюють усі сфери діяльності трудового колективу туристичного підприємства: виробничу, економічну, соціальну, технологічну. Досягнення ефективності системи управління якістю обслуговування на підприємствах туристичної індустрії не може бути забезпечено без використання різних інноваційних форм й активного впливу обслуговуючого та управлінського персоналу на підвищення якості обслуговування туристів, туристичних агентів. Галузь застосування результатів. Одержані результати створюють теоретичне підгрунтя для активізації інноваційної діяльності на вітчизняній системі управління якістю сфери обслуговування. Висновки: якість обслуговування впливає на структуру споживчого попиту і є важливим чинником у конкурентній боротьбі на туристичному ринку за сучасних умов господарювання. Туристи, які задоволені сферою обслуговуванням у готелях, ресторанах, екскурсійних бюро, туристичних фірмах, стають їх активними пропагандистами. На якість обслуговування впливають такі фактори, як комплексність послуг і товарів, їх спрямованість на конкретного споживача, своєчасність їх надання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.43-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73720 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського