Антощенкова В. В. Молочне скотарство України: маркетингові дослідження / В. В. Антощенкова // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2016. - Вип. 174. - С. 74-82. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Розглянуто основні тенденції розвитку молочного скотарства України. Враховуючи невпинне зростання населення світу, дефіцит якісного, натурального молока, значне збільшення попиту на молочну продукцію, яке проявляється у підвищенні споживання молока середньостатистичним жителем планети, виробляти молоко стає все більш вигідніше. Однак проблема ефективного функціонування молочного скотарства в Україні залишається надзвичайно складною, насамперед через те, що сільськогосподарські виробники молока, як підприємства, так і більшою мірою господарства населення залежать від переробників молока, які встановлюють занизьку закупівельну ціну на молоко і диктують власні умови. Незважаючи на те, що і виробники молока, і переробники прагнуть в першу чергу максимізувати власний прибуток, основною їх метою залишається задоволення потреб населення у молоці і молочних продуктах, в достатніх обсягах та відповідної якості. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.250.0-451.51-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|