РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000683074<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Досенко А. К. 
Digital-реклама як сучасний Інтернет-жанр / А. К. Досенко // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2017. - Вип. 4. - С. 227-231. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Сучасне українське суспільство потребує нових форм упровадження рекламної комунікації, тому очевидним є стрімкий розвиток нових жанрів і платформ у соціальних комунікаціях. Одним із таких жанрів, що надав поштовх до розвитку нових платформ і шляхів упровадження товару, стала digital-реклама. Зроблено спробу проаналізувати й описати цифрову рекламу як сучасний Інтернет-жанр.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського