РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000683041<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Shmyha Y. 
Scientific and theoretical principles of genres in modern advertology = Науково-теоретичні засади жанрології в сучасному рекламознавстві / Y. Shmyha // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2017. - Вип. 4. - С. 52-56. - Бібліогр.: 16 назв. - англ.

Питання жанрової системи в сучасному рекламознавстві має важливе теоретичне і практичне значення. Мета дослідження - з'ясування природи і типології жанрів реклами, а також тенденцій розвитку та їх сучасного стану. Встановлено диференціацію рекламних жанрів залежно від каналів передачі реклами (її носіїв), цільових орієнтирів рекламування, різних типів аудиторії, напрямів розвитку реклами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського