Shmyha Y. Scientific and theoretical principles of genres in modern advertology = Науково-теоретичні засади жанрології в сучасному рекламознавстві / Y. Shmyha // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2017. - Вип. 4. - С. 52-56. - Бібліогр.: 16 назв. - англ.Питання жанрової системи в сучасному рекламознавстві має важливе теоретичне і практичне значення. Мета дослідження - з'ясування природи і типології жанрів реклами, а також тенденцій розвитку та їх сучасного стану. Встановлено диференціацію рекламних жанрів залежно від каналів передачі реклами (її носіїв), цільових орієнтирів рекламування, різних типів аудиторії, напрямів розвитку реклами. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|