Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000682175<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Шебанова О. О. Зміст маркетингової стратегії підприємства / О. О. Шебанова // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2016. - Вип. 172. - С. 190-201. - Бібліогр.: 37 назв. - укp.Проаналізовано різні типи стратегії підприємства та розглянуто підходи до їх формування, представлено місце маркетингової стратегії (МС) в стратегії підприємства; наведено грунтовий аналіз визначень МС в економічній літературі; висвітлено існуючі відмінності у визначенні суті маркетингової стратегії; досліджено основні фактори впливу на споживача, які реалізуються запровадженням МС підприємства; наведено структуру формування МС підприємства. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|