РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000682175<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шебанова О. О. 
Зміст маркетингової стратегії підприємства / О. О. Шебанова // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2016. - Вип. 172. - С. 190-201. - Бібліогр.: 37 назв. - укp.

Проаналізовано різні типи стратегії підприємства та розглянуто підходи до їх формування, представлено місце маркетингової стратегії (МС) в стратегії підприємства; наведено грунтовий аналіз визначень МС в економічній літературі; висвітлено існуючі відмінності у визначенні суті маркетингової стратегії; досліджено основні фактори впливу на споживача, які реалізуються запровадженням МС підприємства; наведено структуру формування МС підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського