Скороход Г. І. Пошук методу розв'язання навчальної задачі на базі її типу / Г. І. Скороход // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 4. - С. 289-292. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Розглянуто один тип задач і запропоновано структуру бази даних для допомоги у розв'язанні навчальних задач, засновану на визначенні типу задачі, та методику користування цією базою. Тип задач: дано 2 різних представлення одного й того самого об'єкта, одне з представлень (або обидва) містить невідомий елемент, який і треба визначити. Методи розв'язання такої задач такого типу: метод 1. Звести одну з форм до іншої і шляхом зіставлення визначити невідомий елемент; метод 2. Визначити властивість тієї форми запису числа, яка не має невідомого елемента, і перенести цю властивість на другу форму. На базі того, що друга форма має таку властивість, визначити невідомий елемент; метод 3. Виходячи з того, що рівність f(a) = g(a; A, B) є тотожністю одержати за будь-яких обраних значень a1, a2 систему рівнянь водносно A та B і розв'язати її. Розглянуто кілька прикладів задач такого типу та кілька питань, пов'язаних із таким типом задач і методами їх розв'язання. Для допомоги учневі у пошуку методу розв'язання задачі запропоновано створити програмне забезпечення у вигляді бази даних, яка включає наступні взаємопов'язані поля: типи задач, методи розв'язання задач кожного типу, базу знань для задач даного типу, приклади задач, розв'язаних кожним методом, математичні об'єкти та властивості кожного об'єкта, особливості постановок задач, які використовуються в методах їх розв'язання. Запропоновано методику використання такої бази даних. Індекс рубрикатора НБУВ: В1р3-352
Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|