Synytsya K. M. E-learning models analysis for lifelong learning = Аналіз моделей електронного навчання для неперервного навчання / K. M. Synytsya // Кибернетика и вычисл. техника. - 2017. - № 4. - С. 19-32. - Бібліогр.: 26 назв. - англ.Наведено стислу характеристику моделей електронного навчання та визначено основні групи, на базі яких є можливим створення моделі неперервного електронного навчання. Розглянуто специфічні характеристики неперервного навчання, які визначають вимоги до такої моделі. Показано, що така модель має містити кілька проекцій, які відображають точку зору учня, розробника, постачальника навчальних послуг, системи освіти в цілому, бути технологічно і педагогічно нейтральною та враховувати проблеми керування, пов'язані зі змінами умов та мети навчання. Запропоновано розвиток моделі Хана для відображення процесу неперервного навчання, що полягає у розширенні та адаптуванні інтерпретації компонентів цієї моделі за рахунок визначення їх призначення в умовах особистісно-орієнтованого моделювання, а також формування структури їх взаємодії. Зазначено, що головна мета моделі неперервного навчання в електронній освіті полягатиме не тільки у поєднанні часткових моделей в загальній схемі, а і в ідентифікації компонентів, інструментів і процесів, які слід запровадити для інтелектуальної та ефективної підтримки навчання протягом усього життя. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж62212 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|