Ke Xu Research on the influence mechanism of online brand community trust (based on the social relation network) = Дослідження механізму впливу Інтернет-спільнот на торгівлю брендами он-лайн (на матеріалі соціальних мереж) / Ke Xu // Економіка і регіон. - 2017. - № 2. - С. 53-62. - Бібліогр.: 49 назв. - англ.Торгівля брендовими речами в режимі он-лайн є важливим маркетинговим ходом у сучасних умовах брендового різноманіття на світовому ринку. Показано вплив он-лайн механізму в реалізації брендів на основі аналізу діяльності чотирьох інтернет-спільнот. Результатами дослідження показано, що чотири соціальні мережі, які спеціалізуються на рекламі брендів, мають позитивний вплив, користуючись довір'ям у потенційних споживачів. Набуття інформації про брендову річ (а отже, й стимуляція придбання її надалі) характеризується чотирма рисами. Психологічна готовність до укладення угоди он-лайн, право контролю, придбання товару й набуття досвіду купівлі речей через мережу Інтернет відіграють роль стимуляторів для подальшого розширення соціальної мережі, вибору територій, які охоплює та чи інша соціальна мережа, відвідуваності мережі користувачами, посилення зв'язків і зростання довір'я в он-лайн комунікації. інтеграційна модель такої комунікації має теоретичну цінність для менеджменту в галузі брендової торгівлі. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1ф
Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|