РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних



Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000674991<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ke Xu 
Research on the influence mechanism of online brand community trust (based on the social relation network) = Дослідження механізму впливу Інтернет-спільнот на торгівлю брендами он-лайн (на матеріалі соціальних мереж) / Ke Xu // Економіка і регіон. - 2017. - № 2. - С. 53-62. - Бібліогр.: 49 назв. - англ.

Торгівля брендовими речами в режимі он-лайн є важливим маркетинговим ходом у сучасних умовах брендового різноманіття на світовому ринку. Показано вплив он-лайн механізму в реалізації брендів на основі аналізу діяльності чотирьох інтернет-спільнот. Результатами дослідження показано, що чотири соціальні мережі, які спеціалізуються на рекламі брендів, мають позитивний вплив, користуючись довір'ям у потенційних споживачів. Набуття інформації про брендову річ (а отже, й стимуляція придбання її надалі) характеризується чотирма рисами. Психологічна готовність до укладення угоди он-лайн, право контролю, придбання товару й набуття досвіду купівлі речей через мережу Інтернет відіграють роль стимуляторів для подальшого розширення соціальної мережі, вибору територій, які охоплює та чи інша соціальна мережа, відвідуваності мережі користувачами, посилення зв'язків і зростання довір'я в он-лайн комунікації. інтеграційна модель такої комунікації має теоретичну цінність для менеджменту в галузі брендової торгівлі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1ф

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського