Турський І. В. Економіка знань: соціально-гуманітарні фактори розвитку та регіональні аспекти / І. В. Турський, Т. Ю. Гайда // Бізнес Інформ. - 2017. - № 8. - С. 14-21. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Розглянуто соціально-гуманітарні фактори розвитку малого та середнього бізнесу на сучасному етапі в ракурсі причин виникнення феномена економіки знань. Як один з факторів розглянуто концепцію безумовного базового доходу. Як інші концепції економіки знань проаналізовано: парадигму бездефіцитної економіки, "кінець історії" Ф. Фукуями - як найбільш досконалу форму соціального устрою, а також концепцію хвиль Е. Тофлера; інформаційну цивілізацію та інформаційне суспільство. На основі існуючих на сьогодні найпопулярніших концепцій економіки знань запропоновано комплексну модель взаємодії соціально-гуманітарних чинників економіки знань. Фактор надмірної масовості було виявлено як головний негативний соціокультурний чинник регіонального та бізнес-розвитку нашої держави. Зроблено висновок, що основний критерій розвитку економіки знань, який є спільним для більшості сучасних теорій, - це креативна особистість, що працює в умовах, при яких задоволені більшість її потреб. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|